Hur blir man bäst på service? Hur får man en nöjd verkstadskund?
Svaren finner vi på eftermarknaden – på verkstaden. Kunden ska bli så väl omhändertagen att han inte vill byta till ett annat bilmärke.
Vi har i flera år fått utmärkelsen ”Mest nöjda kunder” enligt Motormännens enkäter. Visst har det betydelse att vi jobbar med kvalitetsprodukter, men det viktigaste är ändå den service vi kan ge våra kunder. Vi har investerat i en toppmodern bilverkstad som klarar morgondagens krav när det gäller arbetsmiljö, verkstadsutrustning samt oljehantering. En Grön bilverkstad med miljöcertifiering. Vi har den senaste tekniken med avancerade instrument och specialprogram för de bilmärken vi arbetar med. Vår personal går regelbundet på utbildningar och har ett speciellt anpassat utbildningsprogram som är individuellt anpassat till varje mekaniker. Tiden när en bilmekaniker bara bytte olja och bromsar är förbi. Idag har yrket förändrats. En bilmekaniker är idag en fordonsdiagnostekniker med specialutbildning i den senaste tekniken. Det har hänt mycket med teknikutvecklingen på kort tid, och det gäller att vara uppdaterad för att kunna ta emot dagens och morgondagens bilar och kunder.
En annan hemlighet är att ha personal som tycker att arbetet är stimulerande och som trivs på jobbet. Vår verkstad är lagom stor med bra laganda och personlig kontakt med kunderna. Vi premierar kvalitet framför kvantitet. Våra mekaniker har fasta löner istället för ackord. Det innebär ett mycket bättre utfört arbete och en nöjdare kund.
Att vara bäst på service! Att ha nöjda kunder! Vi får flera nya modeller varje år, men det viktigaste för den framtida försäljningen är och förblir eftermarknaden – verkstaden.
Vi är auktoriserad verkstad för Mazda, och Suzuki.
Vi är MECA-verkstad och servar och reparerar nästan alla bilmärken.
OA Bil bas/ekonomiservice från 1.895 kr. Läs mer här: OA Bil bas/ekonomiservice
Hyundaiägare: Vi är inte längre auktoriserad verkstad för Hyundai. Vi kan fortfarande serva din bil men inte göra garantiarbeten eller navigationsuppdatering. Din nybilsgaranti gäller när du servar bilen hos oss enligt Hyundais serviceschema.
Vänd dig alltid till en Godkänd Bilverkstad!
Janne Karlsson – Verkstadschef
Tidsbokning 021-816060 – Välj verkstad. Måndag – fredag 08.00 – 16.00
Du kan även boka tid via vår hemsida!