Service

Hur blir man bäst på service? Hur får man en nöjd verkstadskund?

Svaren finner vi på eftermarknaden – på verkstaden. Kunden ska bli så väl omhändertagen att han inte vill byta till ett annat bilmärke.

IMG_8678Vi har i flera år fått utmärkelsen ”Mest nöjda kunder” enligt Motormännens enkäter. Visst har det betydelse att vi jobbar med kvalitetsprodukter, men det viktigaste är ändå den service vi kan ge våra kunder. Vi har investerat i en toppmodern bilverkstad som klarar morgondagens krav när det gäller arbetsmiljö, verkstadsutrustning samt oljehantering. En Grön bilverkstad med miljöcertifiering. Vi har den senaste tekniken med avancerade instrument och specialprogram för de bilmärken vi arbetar med. Vår personal går regelbundet på utbildningar och har ett speciellt anpassat utbildningsprogram som är individuellt anpassat till varje mekaniker.

En annan hemlighet är att ha personal som tycker att arbetet är stimulerande och som trivs på jobbet. Vår verkstad är lagom stor med bra laganda och personlig kontakt med kunderna. Vi premierar kvalitet framför kvantitet. Våra mekaniker har fasta löner istället för ackord. Det innebär ett mycket bättre utfört arbete och en nöjdare kund.

Att vara bäst på service! Att ha nöjda kunder! Vi får flera nya modeller varje år, men det viktigaste för den framtida försäljningen är och förblir eftermarknaden – verkstaden.

IMG_8673